.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۵ درصد منابع آب شرب مازندران از طریق آبهای سطحی تامین خواهد شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: تا سال۱۴۰۰ حدود ۸۵ درصد منابع آب شرب از طریق آبهای سطحی و ۱۵ درصد باید از طریق آبهای زیرزمینی تامین شود.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح الله ذاکری ظهر یکشنبه در آیین تجلیل و معارفه معاونان شرکت و مدیر امور ساری،با اشاره به کاهش مقدار بارندگی و تغییر فرهنگ و افزایش تقاضا برای مصرف آب، افزود:  ۹۰ درصد منابع تامین آب شرب استان از طریق سفره های آب زیرزمینی و چاه ها انجام می شود بنابراین با مشارکت آب منطقه ای استان و  براساس تدوین نقشه راه،  باید به سمت تامین منابع آب پایدار پیش رویم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به برخورداری ۱۱ درصدی جمعیت این استان از طرحهای فاضلاب تصریح کرد: این رقم در کشور ۴۴ درصد می باشد که برای رسیدن به میانگین کشوری از طریق فاینانسهای داخلی وخارجی و اجرای این طرحها سعی در جبران عقب ماندگی در بخش فاضلاب داریم.

وی،  ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به طرحهای فاضلاب  پیگیر اخذ تسهیلات از بانک توسعه اسلامی به مبلغ ۲۶۵ میلیون یورو می باشیم .

مهندس ذاکری با اشاره به مرحله دوم بازدید کارشناسان این بانک از طرحهای فاضلاب استان مازندران طی روزهای گذشته افزود: با دریافت این تسهیلات و اجرای طرحهای فاضلاب در شهرهای اولویت دار ۲۵درصد به جمعیت برخوردار از این طرحها در استان افزوده می شود.

وی، ضمن اشاره به سنت خانه تکانی در روزهای پایانی سال از مشترکین خواست با اعمال مدیریت مصرف ، مجموعه شرکت آبفاشهری را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.

در ادامه این مراسم مهندس مهدی لطفی سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران در سخنانی اظهار امیدواری کرد در این بخش با کمک سایر همکاران در راستای اهداف شرکت گام برداریم.

رضا جانبار سرپرست معاونت برنامه ریزی آبفاشهری مازندران  نیز به تلاش کارکنان در وصول مطالبات اشاره و تصریح کرد: این تلاش قابل تقدیر است.

برارزاده مدیر امور آبفاشهری ساری با بیان اینکه برای رسیدن به هدفهای تعیین شده باید گامهای بلندی برداشته شود، گفت: با کارگروهی، همدلی ، انسجام و دوستی این امر میسر می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.